AndreyFrolov
Опубликовано: 15:19, 02 август 2020Пр 383
Кримінал

Бережіть своїх дітей: названа неймовірна небезпека челенджу, який «гуляє» в відомому мобільному додатку

Бережіть своїх дітей: названа неймовірна небезпека челенджу, який «гуляє» в відомому мобільному додатку
Президент США Дональд Трамп має намір заборонити в країні використання китайського додатки TikTok.

Причиною такої заяви американського лідера з'явилася госпіталізація трьох підлітків з Техасу, які взяли участь в Челлендж в TikTok. Підлітки брали аптечний препарат, що викликає галюцинації.

Читайте також:


Про це пише видання «Апостроф».
Челлендж називається #Benadryl. Всі його учасники в великих дозах п'ють ліки від алергії «Бенадріл», яке викликає галюцинації. Відео з хештегом #Benadryl в TikTok набрали вже близько 5,5 мільйона переглядів.

Повертаючись до американських підліткам, варто відзначити, що всі вони були госпіталізовані в Дитячий медичний центр Кука в травні.
Лікарям вдалося їх підняти на ноги, а точніше витягнути з того світу.

Медики попереджають, що препарат Benadryl продається без рецепта і передозування їм небезпечна і може призвести навіть до летального результату.

Передозірока «Бенадріл» викликає прискорене серцебиття і аритмію, а також галюцинації і судоми. Крім того, вживання занадто великої дози цього препарату може викликати затримку сечі, тому під час лікування потрібно сечовий катетер.



Повідомляється, що, потрапила в лікарню, 14-річна Ребекка прийняла відразу 14 таблеток «Бенадріл».

Мама дівчинки розповіла, що у дочки були страшні галюцинації, а її мова була обривистій. При цьому пульс зашкалював за позначку 199.

У зв'язку з цими випадками, американські медики попереджають батьків і про інших потенційно небезпечних Челлендж,
які поширюються через китайський месенджер TikTok.

Українським батькам також варто прийняти цю інформацію до відома, адже TikTok користуються і українські підлітки.
Load...
Ctrl
Enter
Помітили помЫлку
виділіть текст та натиснітьCtrl+Enter
Коментувати (0)